czwartek, 4 lipca 2013

Kontrolnie o Krakonie

Dwadzieścia osiem
Ostatnio narzekałem, że nic nie wiem o zbliżającym się Krakonie, teraz jednak wiem aż za dużo. Wychodzi na to, że zobaczyć mnie będzie można aż pięć razy przy rozmaitych okazjach, które poniżej zamieszczam.



19.30 – Adaptacje filmowe prozy H.P. Lovecrafta - 25.07 (czwartek)
21.30 – Dobranocka - czyli dobrych snów życzą Michał Stonawski, Michał Gacek, Krzysztof T. Dąbrowski i Łukasz Radecki - 25.07 (czwartek)

9.30 – spotkanie z redakcją Grabarza Polskiego - 27.07 (sobota)
12.00 – Martwi ciągle żywi, czyli fenomen zombie - panel dyskusyjny - 27.07 (sobota)
20.00 – Dekada Horroru w Polsce - Jubileuszowe podsumowanie redakcji Horror Online - 27.07 (sobota)

Jak widać piątek jest dla mnie dniem wolnym i choć nie ukrywam, że chętnie spotkam się z ekipą Gorefikacji, Robertem Cichowlasem czy Grahamem Mastertonem, to skłaniam się raczej ku zwiedzaniu Krakowa. Nie ma co udawać, że skoro już jadę na taką wyprawę przez całą Polskę i na tyle dni, to zabieram ze sobą rodzinę i urządzamy sobie wakacje. W związku z powyższym coraz bardziej zastanawiam się nad swoją obecnością w panelu o zombie. Ale to inna historia i na inny wpis. Dziś miało być tylko kontrolnie o Krakonie.
Jutro obrażą się na mnie Łukasz Henel i Tomasz Czarny. Zrecenzowałem ich najnowsze utwory na Horror Online. Zapraszam do lektury jutrzejszej aktualizacji i przede wszystkim książek „On” i „Trylogia Gniewu”.
Tymczasem sam wciąż czytam Kinga i gram w Diablo z Falloutem. No i trzymam kciuki za jutrzejszy egzamin mojej żony.
Trzymajcie ze mną.
Tyle na dziś.
Bez odbioru.

2 komentarze:

  1. Ja się nie obrażam, recenzja jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Łukaszu, że przypadła Ci do gustu! Pozdrawiam!

      Usuń