sobota, 6 kwietnia 2013

Nowa odsłona

Trzynaście.
Wspaniała liczba dla tej wyjątkowej odsłony.
Jak widzicie, pełna zmiana szaty graficznej i dodatkowe działy wreszcie się ziściły, za co z całego serca dziękuję Dariuszowi Łowczynowskiemu. Dzięki, Stary! Nie spodziewałem się, że akurat Ciebie wywołam do pomocy, tym bardziej cieszy mnie ów fakt.
Tak więc, zapraszam do zwiedzania.
Mimo przerwy od blogowania dziś dużo pisać nie będę, bo powiem szczerze, spać mnie się chce okrutnie, a jeszcze bym z żoną jakiś film obejrzał ;)
Tak więc na szybko.
             Trzynastka w odsłonie pasuje również znakomicie do antologii "13 ran", która została nominowana przez portal Katedra. Antologia to wyjątkowa, wyjątkowe opowiadanie mego autorstwa w nim się znalazło. Nieskromnie powiem, że równie obrzydliwego tekstu jak "Imperium Robali" jeszcze na polskim rynku, w wersji papierowej nie widziałem. I tak, chętnie podejmę rękawicę. A na tenczas zachęcam do głosownia. Bez logowania i temu podobnych utrudnień. Głosujcie - na Stefana Dardę, Kazimierza Kyrcza Jr, Roberta Cichowlasa, Magdalenę Kałużyńską, Aleksandrę Zielińską i tych tam znanych zagranicznych, co w tej antologii się znaleźli. Ale tu o polski horror chodzi. Wspierajcie go ;)


          Przy tej okazji czas wspomnieć o antologii "Gorefikacje", która tydzień temu miała premierę i do tej pory już ponad 1200 osób odważyło się poddać brutalności ekipy tworzącej ów ekstremalny projekt. O całości pisać teraz nie zdołam - zachęcam do zapoznania się z recenzją z portalu Horror Reviews. Tych o mocnych nerwach i żołądkach.

            Przy tej okazji mogę już zapowiedzieć, że wszystko wskazuje na to, że w tym miesiącu premierę będzie miał nie tylko debiut DAMAGE CASE, ale również pierwszy tom "Bóg, Horror, Ojczyzna" mojego autorstwa. Więcej dziś jednak nie powiem, bo zapeszyć nie chcę, zasadniczo na dziś już i tak wystarczy. Rozpiszę się jutro. Dziś planowałem tylko pochwalić Dariusza, 13 ran i Gorefikacje.
Zrobione.
Dziś nawet przeglądu nie będzie.
Pewnie do jutra.
Odbiór.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz